Dostawca energii elektrycznej PGE Dystrybucja S.A. uruchomił dla swoich klientów aplikację „991 Assistant PGE” służąca poprawie komunikacji odbiorców energii z operatorem. Dzięki aplikacji instalowanej na telefonie komórkowym, można uzyskać dostęp do wielu ważnych informacji, m.in.: do newslettera, zgłoszeń przerw w dostawie energii elektrycznej, awarii oświetlenia ulicznego, pozyskania informacji o stanie sieci. Aplikacja ta może być przydatna zwłaszcza mieszkańcom, którzy doświadczają okresowych wyłączeń dostaw energii elektrycznej.
Aplikację można pobrać ze strony www.pgedystrybucja.pl, gdzie dostępna jest pod linkiem: https://pgedystrybucja.pl/strefa-klienta/aplikacja-991-assistant
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 |