Treść strony

Sekretarz Powiatu

 

Zadania i kompetencje

Sekretarz Powiatu zapewnia sprawne funkcjonowanie Starostwa, warunków jego działania, a także organizacji i koordynacji pracy oraz obsługi obywateli i w tym zakresie nadzoruje wszystkie wydziały.

Sekretarz Powiatu w szczególności:

  • czuwa nad terminowością wykonywanych zadań,
  • koordynuje prace związane z opracowywaniem projektów aktów regulujących struktury i zasady działania Starostwa,
  • nadzoruje obsługę i przygotowanie tematyki posiedzeń Rady i Zarządu oraz koordynuje realizację podjętych uchwał,
  • koordynuje przygotowywanie odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych,
  • nadzoruje wykonanie zarządzeń Starosty,
  • wykonuje zadania związane z funkcja pełnomocnika do spraw wyborów-urzędnika wyborczego,
  • nadzoruje sprawy poprawy warunków materialno-technicznych działalności Starostwa, komputeryzacji, zakupów środków trwałych, remontów,
  • zapewnia zgodność działania Starostwa z obowiązującymi przepisami prawa,
  • nadzoruje prawidłową obsługę obywateli,
  • koordynuje, nadzoruje i kontroluje rozpatrywanie skarg i wniosków,
  • przegląda i dekretuje wpływającą korespondencję,
  • uczestniczy w posiedzeniach zarządu z głosem doradczym,
  • zapewnia kompleksowe rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem Starostwa, sprawuje nadzór merytoryczny i kieruje Wydziałem Organizacyjnym,
  • posiada upoważnienie do podpisywania pism w sprawach z zakresu swojej właściwości nie zastrzeżonych do kompetencji Starosty.

Banery

  • Platforma E-COM STP służy do przyjmowania płatności internetowych na rzecz Powiatu Żyrardowskiego.
  • Dyżury aptek
  • Biletomat - elektroniczna rejestracja do kolejki internetowej
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Zamówienia publiczne - platforma zakupowa
  • Transmisje obrad  Rady Powiatu Żyrardowskiego

Banery

Zarząd Powiatu