Treść strony

Pełnomocnik ds. Społeczeństwa Informacyjnego


Zadania i kompetencje

Do zadań Pełnomocnika należą sprawy z zakresu wdrażania działań związanych z budową społeczeństwa informacyjnego, a w szczególności:

  • identyfikowanie potrzeb i problemów z tym związanych, przygotowywania odpowiednich rozwiązań w tym zakresie oraz poszukiwania źródeł ich finansowania,
  • przekazywanie lokalnej społeczności wiedzy na temat potrzeby oraz zasad tworzenia społeczeństwa informacyjnego,
  • uruchomienie, koordynowanie i nadzorowanie funkcjonowania Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu, dbałość o stronę internetową Powiatu,
  • opracowanie wspólnej i skorelowanej z innymi podmiotami administracji publicznej polityki informacyjnej,
  • współpraca z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami społecznymi funkcjonującymi na terenie Powiatu Żyrardowskiego przy realizacji projektów ogólnopolskich,
  • wspieranie lokalnych inicjatyw m.in. poprzez pomoc w poszukiwaniu źródeł ich finansowania, w tym także z funduszy strukturalnych UE,
  • inicjowanie i utrzymywanie kontaktów z powiatami, gminami i organizacjami społecznymi oraz gospodarczymi na forum ogólnopolskim (wymiana doświadczeń, wspólne realizowanie projektów, integrowanie lokalnych społeczności itd.).

Banery

  • Platforma E-COM STP służy do przyjmowania płatności internetowych na rzecz Powiatu Żyrardowskiego.
  • Dyżury aptek
  • Biletomat - elektroniczna rejestracja do kolejki internetowej
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Zamówienia publiczne - platforma zakupowa
  • Transmisje obrad  Rady Powiatu Żyrardowskiego

Banery

Zarząd Powiatu