Zadania i kompetencje
Do zadań Pełnomocnika należą sprawy z zakresu wdrażania działań związanych z budową społeczeństwa informacyjnego, a w szczególności:
- identyfikowanie potrzeb i problemów z tym związanych, przygotowywania odpowiednich rozwiązań w tym zakresie oraz poszukiwania źródeł ich finansowania,
- przekazywanie lokalnej społeczności wiedzy na temat potrzeby oraz zasad tworzenia społeczeństwa informacyjnego,
- uruchomienie, koordynowanie i nadzorowanie funkcjonowania Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu, dbałość o stronę internetową Powiatu,
- opracowanie wspólnej i skorelowanej z innymi podmiotami administracji publicznej polityki informacyjnej,
- współpraca z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami społecznymi funkcjonującymi na terenie Powiatu Żyrardowskiego przy realizacji projektów ogólnopolskich,
- wspieranie lokalnych inicjatyw m.in. poprzez pomoc w poszukiwaniu źródeł ich finansowania, w tym także z funduszy strukturalnych UE,
- inicjowanie i utrzymywanie kontaktów z powiatami, gminami i organizacjami społecznymi oraz gospodarczymi na forum ogólnopolskim (wymiana doświadczeń, wspólne realizowanie projektów, integrowanie lokalnych społeczności itd.).
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |