Terapia logopedyczna
(Informacji udzielają i kwalifikują na zajęcia osoby prowadzace: Beata Borowiec – Janczak, Sławomira Gałach – Seroka i Renata Ozon)
Terapia pedagogiczna
(Informacji udzielają i kwalifikują na zajęcia osoby prowadzace: Ewa Baczyńska, Magdalena Gontarczyk – Kurant, Ewa Gręda, Bożenna Lewandowska, Anna Rutkowska)
Terapia surdopedagogiczna
(Informacji udziela i kwalifikuje na zajęcia Magdalena Gontarczyk – Kurant)
Terapia psychologiczna
(Informacji udzielają i kwalifikują na zajęcia osoby prowadzace: Maria Aronowska, Agnieszka Jarośkiewicz, Anna Kuchciak, Agnieszka Łęczycka – Niewiadomska, Danuta Osuchowska – Jaroszyńska)
Terapia Biofeedback
(Informacji udziela i kwalifikuje na zajęcia Ewa Baczyńska)
Grupowe zajęcia wspierające rozwój emocjonalny dzieci 5-6 letnich
(Informacji udzielają i kwalifikują na zajęcia Agnieszka Jarośkiewicz i Danuta Osuchowska – Jaroszyńska)
Grupowe zajęcia logopedyczne
(Informacji udzielają i kwalifikują na zajęcia Sławomira Gałach – Seroka i Ewa Baczyńska)
Grupowe zajęcia prowadzone metodą Weroniki Sherborne
(Informacji udzielają i kwalifikują na zajęcia Magdalena Gontarczyk – Kurant i Danuta Osuchowska – Jaroszyńska)
Grupowe zajęcia dla uczniów zdolnych „Talentomania”
(Informacji udzielają i kwalifikują na zajęcia Maria Aronowska i Beata Borowiec – Janczak)
Warsztaty dla Gimnazjalistów „Być sobą”
(Informacji udzielają i kwalifikują na zajęcia Maria Aronowska i Agnieszka Łęczycka -Niewiadomska)
Poradnictwo zawodowe>
Porady indywidualne w Poradni
Warsztaty dla uczniów z III klas Gimnazjum
Testy APIS – Z dla uczniów z II klas Liceum Ogólnokształcącego
Badania Przesiewowe Wzroku, Słuchu i Mowy Platformą Zmysłów
Logopedyczne Badania Przesiewowe w grupach 5 i 6 latków
Dla rodziców
Udzielanie indywidualnych porad, konsultacji, informacji na terenie Poradni w sprawach:
zaburzeń rozwojowych i emocjonalnych
rozwoju i zaburzeń mowy
Warsztaty dla rodziców, pogadanki, prelekcje
Pomoc w zakresie przezwyciężania trudności wychowawczych
Dla pedagogów i nauczycieli
Konsultacje na terenie Poradni
Udział w posiedzeniach Rad Pedagogicznych
Spotkania szkoleniowe
Konsultacje z nauczycielami dzieci objętych pomocą terapeutyczną na terenie Poradni
Warsztaty psychoedukacyjne dla nauczycieli rozwijające umiejętności w zakresie pracy z uczniem
Interwencje w sytuacjach kryzysowych. Udział w spotkaniach na terenie szkół w celu rozwiązywania trudnych sytuacji wychowawczych z udziałem rodziców, psychologa, pedagoga, wychowawcy i dyrektora
Mediacje
Koordynacja z ramienia IMiD programów z zakresu profilaktyki antytytoniowej.